luni, 6 octombrie 2008

This year's week...

Odata pe an, cerul se desface... crapa in doua... galaxiile se aliniaza... ingerii canta... o lumina blanda cade pe pamant... raul dispare... totul e roz... the fat lady sings... Wile E. Coyote eats the Road Runner... o liniste pasnica acopera pamantul. Ai mei pleaca in concediu... Nu e extraordinar? O casa intreaga doar pentru mine 24 de ore din 24... no more questions... no more "I own the remote controll "... no more... no more AXN... fara "Cand vii acasa?", "Cand mananci?", "Du-te la buna", "Stai acasa", "Unde te duci?", "cu cine te duci?", "Care e radacina patrata din 53463?"... si cel mai important fara "mai am o ora pana incep amandoi sa vina acasa". Deci florile "can blossom"... si pasarile au voie sa ciripeasca. Pentru exact 6-7 zile.
Ma astept ca multi sa nu ma inteleaga... si e ok... eu sar intr-un picior... va fii the best week in Cluj... comming soon from october the 8-th.


4 comentarii:

Unknown spunea...

Wile E. Coyote will never eat the Road Runner 8-|
meek meek...

Dan M spunea...

din pacate totusi... din pacate

Anonim spunea...

buna :) ...am scanat asha un pic:-" si primul.. care e ultimul post,o parte din el, mi'a atras atentia "Ma astept ca multi sa nu ma inteleaga... ". N'are importanta. Cativa sigur stiu cat de tare e senzatia ;) si ajung.

Dan M spunea...

e mai mult o relaxare continua... decat un lucru exceptional. Scanare placuta:)