luni, 11 februarie 2008

The real... real thing
























Nu e neagra, nu e rosie... e vazuta de sus... nu e poza cretina... e parcata de mine... e cu numele provizorii, desi mi-au expirat alataieri... e nevoie de mine acolo jos incercand sa-mi pun mintea de inginer la contributie ca sa-mi dau seama cum DRACU' se monteaza/demonteaza numerele fara sa rup suporturile... asta e planul pe zilele care urmeaza...(sper sa nu revin cu un blog "mi-am prins urechile si mi-am rupt suporturile")
in rest? e o masina in poza, cu doua faruri, parbriz, doua oglinzi, 4 roti(care nu se vad, dar va asigur ca is 4)... si langa ea e o alta masina... una rosie... si... si... eu am parcat masina din poza langa masina rosie dinafara pozei... siiii atat.

Un comentariu:

Liana spunea...

It is soooooooo cuuuuuute :X:X:X:X:X