sâmbătă, 23 februarie 2008

Alba, 23 Feb



















so... that was a reloaded... a nais reload:)
Ajuns in Alba cu un tren genial care este indirect dar direct, dupa cum am aflat in Teius... o Alba asa cum o stiti, numai ca batuta de vant... nu tot timpul, numai cand Dan are incercare de plete. Ramane de evaluat, pe viitor, si comportamentul cu Dan are plete...
deci... am sfidat vantul, impreuna cu Liana, intr-un parc populat doar de un nene cu un dalmatian (dalmaienii sunt cei mai prosti caini ;) )... am primit cadou, foarte fain, pe care evident ca nu l-am stiut primi:P... si care place mult:)... am deschis pub 13-le exact cand trebuia sa se deschida... de ce? pentru o pizza.... pub13-le e la fel... cu steagu ferrari in mijloc, si cu steagu greciei cu ALBASTRU, pe langa alte multe steaguri greu de identificat... am ascultat multe multe povesti... numai ca paream plictisit (nu stiu cum se intampla dar se pare ca atunci par mai plictisit, cand eu NU plictisit). Any way, I was NOT. In plus de fiecare data cand urci spre baie iese cineva de acolo, dar de fiecare data:P... that's NOT cool...
ei, partea cea mai misto a fost chiar Alba, incredibil, nu? Foarte amuzanta luata la plimbare... fara chioscuri, cu parcuri sinistre pentru copii, parcuri inaccesibile pentru copii (ca nu este, care este acces spre respectivul parc, un fel de parc teaser :P ), cu parcuri normale, hinti, balansoare, chiar si copii de data asta... copii intr-un parc?!?!?! da, chiar se poate. Apoi am mers mult si am vazut multe cofetarii... si daca mergi suficient de mult e posibil sa rezolvi de la constrictie de casa... decoratiuni interioare... pana la planificare de party, in noua si decorata casa construita din mers:)...
si am ajuns aproape de gara... si Liana o spus "pit stop". Asa ea o primit o cola si doua ziare si eu un strudel cu gem de mere... amandoi cu de la sine putere;))
"Si tu ce o sa feci o ora in gara?", "O sa-mi pierd mingiuta de cauciuc pe care o sa mi-o dai si o sa stau o ora sa o caut>:P"(asta trebuia sa fie raspunsul pe care trebiua sa-l dau... if only I knew :)) )... no... ne-am dus de la strudel... si... si cum ne indreptam noi spre gara, un nene taximetrist care conducea, si anume taximetrul din dotare (normal ca el conducea prost), se tot uita si anume spre noi... staruitor si conducand (da, asa ceva se poate, dar mai ales in Alba)... oare i-am facut vre-un semn? sau dorea cu ardoare sa ne transmita ca e Available? Strange taximetristi in Alba...
am ajuns si la gara... ca era tarziu... si... incredibil de data asta n-am mai fugit dupa tren... si Liana o avut si bilet... si gara era pustie... si dupa ce o plecat Liana, deoarece o plecat si trenu' si Liana era in tren, eu, adica Dan, s-o dus sa-si piarda mingea... ca mai avea de asteptat o ora... am renuntat numai cand o venit un tren idiot si o stationat exact pe aria unde EU, trebuia sa gasesc mingiuta... asa ca eu, fara mingiuta am venit spre cluj.. ca era si un tren pe care trebuia sa-l prind x(

Dar tragand linie si insumand... o fost pretty damn good

Un comentariu:

Liana spunea...

Let's do it again :D