vineri, 26 septembrie 2008

Toamna

Mii de zeci de mii de ace imi intra in maini... se simte ca iarna e aproape, nu ca e nevoie de folosirea mainilor mele ca barometru... dar ca in fiecare sezon rece, din ultimii 3-4 ani, mainile mele incep sa devina praf si pulbere. Totusi, recunosc faptu' ca anul asta, ca si anul trecut, exista circumstante agravante... nu intram in delatii, nu tratam... nu intram in panica.

In alta ordine de idei e doar toamna. In cazul meu toamna e... zacusca... muraturi... frunze... o anumita doza de imprevizibil si senzatia aia speciala cand ajungi dimineata la ora 7 acasa... liniste si frig (combinatie care te face sa zambesti). Esti atat de somnoros ca nu mai exista limite, orice e posibil, nimeni nu te mai deranjeaza... esti stapanul lumii, pentru ca tu mergi sa dormi, restul merg la serviciu sau scoala. Asta a fost toamna pentru mine.

Pentru tine nu?

2 comentarii:

Tea spunea...

A venit, a venit toamna... cu vreme frumoasa (mai putin), cu vreme urata (din greu) dar si cu alte bunatati. Pe stradutele inguste din oras, se simte un parfum placut struguri combinat cu tot soiul de legume coapte, zeci de kilograme de zacusca, gemuri... Frunzele castanilor din parc inca se tin cu codita de ram desi probabil ca in scurt timp vor pluti in aer, cu o alta culoare la "fata", se vor aseza printre dale si adunate in gramezi, vor crea locul perfect pentru aterizarea artistica a copiilor cu ghiozdan in spate, ce se arunca, aproape lacomi, in ele.
Ceea ce e mai putin placut e ca in ultimele zile doar ploua. Ploua marunt si rece. De curand am aflat ca mai ploua si altfel... cum? Ploua cu festivaluri. Si nu asa... oricum... ci ploua cu doua.
Iata ca in luna octombrie se organizeaza doua festivaluri de folk (dintr-o lovitura).

Aceasta e introducerea ultimului meu post de pe blog. Un lucru avem digurin comun: MANCARURILE. Si vremea... putin.
Dar la mine, de somn nu-i vreme.
Vreau must, cand e gata odata mustul..

Dan M spunea...

Si eu vreau must.... must... must... must :D... ca vremea a venit;))