joi, 23 octombrie 2008

Foarte... dar foarte

Sunt intr-o stare foarte... dar foarte nasoala. Probabil pentru ca o pierdut CFR-ul...:))... din cauza asta imi lipseste cheful de orice... dar absolut orice. Prevad pe maine o zi cel putin la fel ca... dar cel putin la fel ca asta. Nici directia vantului, nici astrele, universul, presiunea atmosferica, partea pe care m-am trezit azi dimineata, piciorul cu care am coborat din pat, nici mana cu care am deschis usa sau culoarea pisicii care trecea pe sub scara sprijinita de paretele subred pe langa care o trecut cosarul care nu si-o scapat sapca pentru ca nu avea pulover pe gat ca nu era frig afara din cauza astrologului de serviciu care s-o trezit cu capul la perna nu au nimica de a face su starea prezenta. Marimea blogului are... dar are foarte multe de a face.. .a si CFR-ul... impreuna cu liga lui Mitica=)).
Anestezia de toamna? :)) Sa nu facem exces de vrajeli... m-ar durea prea tare burta ca sa mai am chef sa rad... mi-e foarte, dar foarte lene pentru asta.

Niciun comentariu: