marți, 21 octombrie 2008

Bookssssss

Cu totii stim ca multe din cartile scrise pot fii gasite si pe internet, in format electronic (sau daca nu stim, aflam acuma).si mare parte din acestea pot fii gasite si in romana. Aici am eu o problema: am zeci de carti downloadate, majoritatea, considerate de mine, geniale... stiu, nu e corect si nici moral sa downloadezi asa ceva... dar unele dintre ele nu se mai gasesc, pe altele le-am gasit si nu am vrut sa le scap... altele le-am downloadat pentru altii. Eu, in general, prefer biblioteca... la care ajung cu greu ... dar o prefer de o mie de ori decat sa downloadez.

Simt nevoia sa clarific niste chestii... nu sunt un mare cititor... nu citesc repede (cu unele carti e nevoie de o luna sau chiar doua pana ajung la sfarsit)... nici o carte nu o fost terminata intr-o zi (in afara de “Iepurila merge in vacanta” sau “Sa radem cu Donald ratoiul”)...nu am citit multe carti complicate... cartea pe care am buchisit prima data a fost “Furnica si porumbita”... Sandra Brown sau ceva de genu nu am citit ... simt o placere orgasmica atunci cand dau pagina si observ ca e plina de dialoguri (nu exista nici o pagina in lume care sa se compare cu una cu dialoguri). Unele carti le-am lasat balta... si pur si simplu au ramas deschse pe masa pana s-a depus un deget de praf (dupa ce praful era masurat cu precizie si indeplinea criteriul cartea era repusa in raft)... prefer cartile scorojite si invechite in locul uneia noi (alea noi refuza sa stea deschise).

Asa... am carti downloadate pentru ca, in curand, o sa-mi iau imprimanta (prietenii stiu ce vreau sa spun :)) ) si pentru ca exista riscul sa nu le mai gasesc mai tarziu. Nu citesc carti pe calculator, numai daca is legat de scaun and gagged, ultima data cand am incercat o fost ieri... m-am plictisit... nu merge... m-am plictisit... si iara nu mergea. M-am ridicat de pe scaun si am luat o carte palpabila... pentru ca e nevoie de actiunea de intoarcere a unei pagini ca sa fiu capabil sa citesc.

4 comentarii:

Schumitza spunea...

vreau si eu cartile alea. nu de alta dar sa le pastrez pentru posteritate, ca nici eu nu-s in stare sa citesc un curs de 10 pagini pe calculator, daramite o carte. si ideea cu scosu la imprimanta nu e una rea

Dan M spunea...

Pai add-ama pe messenger... si mai vedem:)
(vezi mesaj mail)

Unknown spunea...

inca nu ti-ai luat imprimanta :P?

Dan M spunea...

:))... vezi ca stii =))... de craciun=)):P