vineri, 17 octombrie 2008

Roboti... robotei

Genialii de japonezi au facut asa ceva. Asa-i ca e "cute" si foarte realist facut. Nici nu incerc sa incep sa-mi dau seama cata tehnologie ultra-ultra moderna o fost folosita pentru a-l crea. Sunt foarte impresionat... I wish I would work there. Ok, daca nu chiar acolo... macar la site, sa le traduc dracului chestiile in engleza :P
Asa...o singura problema am cu roboteii astia geniali. Si anume ca toata lumea ii vrea. "Uita-te numai ce natural se misca, si cum da din coada... Vreeeeau si eu unul". Ok, asta ma sperie (vorba unei persoane cu... pareri cat se pot de normale). In mintea mea, o super geniala inventie, se transforma intr-o bizarerie. Daca iti place ca e natural, atunci iti ei un caine adevarat... probabil ca cel mai de rasa caine costa un sfert din robotelul asta. Daca vrei sa ai un pet, nu neaparat de rasa, cobori frumos in fata blocului si il culegi pe cainele patrocle care latra ca disperatul toata noaptea si neaparat in bagi in apartament, e gratis. Aaaa... varianta trei, daca vrei un bibelou pe care sa-l pui pe televizor langa pestele de sticla, atunci deacord ia-l pe asta din clip... si lipeste-ti pe frunte o eticheta cu "Buna, sunt un prost, am un caine bibeloun join me club".
Repet... tehnologia bagata in el mi se pare extraordinara (in functie de cate stie sa faca). Japonezii sunt absolut geniali la capitolul asta... pacat ca le transforma in bibelouri. Mai bine ar perfectiona echipa de roboti care joaca fotbal.

Niciun comentariu: