sâmbătă, 13 decembrie 2008

mai fac... ce?

Am fost ieri la Alba-Iulia, unde m-am intalnit cu Liana.
Azi m-am luptat cu niste poze... si sa schimb template-ul.
Tot azi am aflat ca nu eram singurul caruia nu-i placea template-ul improvizat (primisem de ceva vreme anumite pareri ca nu e bun)... oricum de ce aflu numai azi?
Anyway... cateva... putine... poze Alba:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Atat aici in momentul de fata. Nu stiu cat va dura atat-ul. Imi pare, totusi, rau pentru restul pozelor spintecate. Poate reusesc sa le remediez...

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Ai mai facut ...ce ? din decembrie incoace , te prinde pastele...fara admiratori!
Gadget "persoane interesate" inseamna public, comentarii , deci comunicare !
Asa invatam ... palavragind .
Asa aflam ... unii de altii .
Apoi convinge-o si pe Teo !